27. 4. 2016

Oprava - Kávomat Dolce Gusto pt2

Keďže kávomat vždy pretiekol cez noc, bolo potrebné riešiť vstupné tesnenie. Vyzerá že pretekalo medzi ním a vonkajším okrajom plastovej nádobky.

Tesnenie som najskôr skúsil podložiť aby silnejšie dotláčalo na plastový obal prístroja. Použil som na to tenké tesnenie zo sady na vodovodný perlátor.



Nepomohlo, kúpil som teda z obchodu avelmak originál tesnenie pre Dolce Gusto ako odporúčal postup výmeny.
Jeden strhaný závit napravo od tesnenia potreboval len dlhšiu skrutku a chytil. Našťastie na rozobratie som mal správny bit do skrutkovača, hviezdica s otvorom uprostred.

Nové tesnenie prišlo do 2 dní, poštovné bolo dosť vysoké (cca 2,40 + 0,80 balné) tak som si prikúpil aj ďalšie veci.


Tesnenie šlo ťažšie dnu, tesní nie na výšku ale do strán, teda po okraji a vnútorná strana. Takto už voda nepreteká. Ušetrený kúsok elektroodpadu môže ďalej slúžiť..


Linka s dokumentovanými domácimi opravami Jura Nespresso kapsulových kávomatov s oválnymi skrutkami:
http://maultech.com/chrislott/blog/20100627_nespresso.html

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára